luni, 2 august 2010

Blata de la Gliganu

Balta de la Gliganu

Gliganu este o balta cu potential destul de mare , avnd in vedere ca tocmai a fost repopulta cu 5 tone de crap romanesc si oglinda .
Din cele 3 partide , numai in 2 am prins peste notabil si anume : in prima partida s-au prins 3 crapi oglinda la aporximativ 3 kg bucata ; in a 2-a partida s-au prins 2 crapi unu oglindala 2.8 kg si unul romanesc la 3.2 kg . in a 3-a partida eu nimic dar colegul meu a prins 2 crapi la 2,7 kg

La balta se poate ajunge de la targul saptamanal catre Setfan cel Mare aproximativ 25 km din Pitesti . Drumul de acces la balta se face pana in silozuri de porumb de pe stanga drumului .

Taxa de pescuit este de 50 Ron /12 h se pot retine 6 kg de crap iar carasa nelimitat .
Nu exista limita de "bete".
Eu am prins la "Bondu" si la boaba uscata .
Urmeaza si dovada spre sfarsitul saptamanii .

Niciun comentariu: