duminică, 19 iunie 2011

Grosteii de la Gliganu episodul 2





Sambata 18.06.2011 am facut o iesala la Gliganu cu un prieten unde ne-am luptat cu monstrii marini . Un crap oglinda( salonta ) de aproximativ 3.5 kg si un ten tot de 3.5 kg . "Vecinii" au prins un crap de 5.40 kg .
Totul s-a petrecut noaptea la lumina lunii si a lanternelor.
Balta de la Gliganu are un potential de la bun in sus , ea find populata la 2 saptamanii cu aproximativ 2 tone de peste .
Oricum cuvintele sunt de prisos , trebuie sa mergeti acolo si sa vedeti cu ochii vostrii . Am atasat si poze ca sa se vada ce se poate prinde.

2 comentarii:

Lucian spunea...

am fost aseara la Gliganu, si sincer nici o trasatura in 5 ore, vecini care erau si ei partasi la evenimentul istoric, au suferit de aceasi crancena poveste....ne-am dus acasa cu matan plasa...pestele..alta data.Nu inteleg daca tot populeaza asa des acest lac, de ce nu se pune un filmulet pe internet cu evenimentul in sine...ca asa din vorbe..faptele le contrazic..fir intins

Unknown spunea...

am fost de cateva ori si am dat in acel helesteu,am prins aproapte de fiecare data,dar nu imi place k pune nea ”tractor” ala cu helesteul lui restricti pe moment,nu primesc bon ,nu primesc regulament si vine sa imi spuna k nu am voie aia ,nu am voie aia....